mandag 3. november 2014

Noen tegneligheter til salgs, fra høstens utstillinger.



Tegnelighetene er til salgs. Det var trykket opp 5 ex av hver, under hvert bilde står nåværende status . Str A4. Kr 500. Det følger med ramme til noen av bildene, hvit passepartout. 

Ta gjerne kontakt på mail: morild@live.no eller mobil: 45882445.




Dette bildet har fått en del oppmerksomhet. Det er laget med flere teknikker, og det fikk til slutt en helhet jeg er fornøyd med. Utsolgt. 


Dette bildet har fått blandede reaksjoner. Det er fint at vi ser forskjellige ting. 3 ex igjen. "Lyset".

Denne lille figuren kom fram da jeg skulle illustrere en bok,  "Den lille boken om de store svikene. ", utgitt høsten 2014. Akkurat dette bildet er ikke med i boken. For meg er det sterkt at den ikke har hverken hender eller munn, den må med andre ord være oppfinnsom når den skal kommunisere. 3 ex igjen.
Denne har også fått blandede reaksjoner. Noen ser noe som tapt, noen ser noe som funnet. 3 ex igjen. "Mennesker".

Denne tegneligheten er spesiell. Den ble laget som plakat til et lokalt arrangement på stedet jeg bor, men har fått sin egen betydning siden. At det vokser rariteter opp av roten til et stødig utgangspunkt er moro å snakke om. 2 ex igjen. 



Denne tegneligheten er jeg spesielt stolt av. Den har en dualitet jeg liker, i tillegg til at den er på vei opp. Bildet heter "Reisen". 1 ex. igjen.

Dette bildet har jeg hatt mange fine samtaler rundt. "Utsikt". Utsolgt.
Dette bildet var opprinnelig noe helt annet. Bildet handler om nåde. Mitt raskest solgte bilde. Utsolgt.
Kun dager før utstillingen i september kom dette bildet ut og fram. Jeg er veldig glad i det, å ha retning er fint. "Retning". Utsolgt.

Dette var et sommerbilde, men det var hele tiden noen som ville være med. Det fikk de. Dette er også utsolgt.  "Strandet".